saker som absolut inte ska nämnas under sänghalmen

dessa gäller främst när man har sex med någon ny!


- fan jag glömde ta ur tampongen

- skynda dig, jag vill inte missa gossip girl

- tur att jag duschade i förrgår

- din kuk är så liten

- hoppas du inte blir smittad du med

- jag har herpes men det är nog lugnt

- oj, jag hade hört att den var större

- vi kör oskyddat, den biologiska klockan tickar 

- var du tvungen att väcka mig för det här?

- jaha var det här din första gång

- bara så du vet så har jag pojkvän

- lugna dig, mitt smink smetas ut

- aj i helvetet, jag bröt en nagel

- det är lugnt alla ser roliga ut nakna

- skynda dig, jag har bara hyrt rummet i en timma

- jag tror att jag släcker...

- åhhhh jag vill ha barn med dig

- jag hoppas de där blöta kommer ifrån vattensängen....

- du är fan nästan lika bra som mitt ex

- fan du lökar ju

- jag måste verkligen bajsa, kommer om 5 eller kanske 10

- har du någonsin prövat att använda läppcerat?

- när vill du träffa mina föräldrar?

- Vänta vänta vänta... är du inne?



/ M


Kommentarer
Postat av: Ann

den Sista var nog den bästa lol

2011-06-30 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0