oemotståndliga jävel

Ska vi kalla det komplicerat? för jag själv har aldrig förstått vad som egentligen pågår.
Det finns stunder där vi var rikskära i varan, men ändå stunder där vi hata varan grymt mycket. Egentligen var det ju rena slumpen att vi blev tillsammans. Från början kändes det omöjligt.. Allt började ju med en liten lek vi körde..

Långt innan idag, då jag hade en pojkvän för skojjskull. Jag visste ju att det skulle ta slut om nån dag mellan oss,  så av den anledningen började vi, alltså jag & Mr J få närmre kontakt. Då menar jag inte han jag  var tillsammns med .. Utan han.. Han som var ett år äldre än mig. Han som jämt kolla med sina heta blickar på mig. Han som försökte ragga på mig utan att någon såg. Men aldrig kunde säga ut sanningen.

Ja längtade.. Längtade på att få kyssa  han och göra en massa andra saker med han.. Dagen jag gjorde slut med min pojkvän såg jag Mr J på korridoren i skolan. Jag blev pirrig i magen, hjärtat skulle nästan hoppa ut. Allt vi har snackat om via lur..Gav mig lite förtroende.  Då det var bästa tillfället jag kunde hoppa på honom , korridorerna var helt tomma. Han gav mig en blick där jag fick tusen frågor runt tankarna. Jag visste att han ville ha mig, sen visste jag också att han visste att jag ville ha honom..  Nej, jag var inte kär. Ville bara ha honom! Jag frågade han.. ''Nu eller aldrig'', han förstod vad jag ville komma fram till, men jag tog första steget och gick fram till han. Putta han åt väggen, vi börja grovhångla. Äntligen fick jag lite av de jag ville.. Känslan när han hållde mig hårt, känslan när hans hand börja åka neråt på min rumpa. Hur han kärleksfullt kysste mig några gånger då vi tog paus från hånglandet. Det fortsatte... Han bärde mig upp & vi grovhånglade hela vägen till toan. Vi va där inne flera timmar... Det kändes skönt att få va med den man ville, i lugn och ro. Hur han betedde sig och viska i mina öron, något liknande ''äntligen , du och jag.. Allt ska bli så annorlunda'' gjorde så jag blev allt mer upphetsad och villa ha honom extra mycket än förr.. Efter några timmar i toan gick vi hem tillsammans. Vi bodde i samma område så.. Vi fortsatte så i en hel vecka, ny steg dag för dag.. Mer pervers dag för dag.. Till slut blev  vi tillsammans. Det varade bara 4 månader. 4 underbara men samtidigt helvettes månader! 4 underbara månader för hur skönt och roligt det var med honom.. Men 4 helvettes månader för att vi hade hemligt förhållande.. Han var så.... oemotståndlig, så oemotståndlig att jag aldrig kunde säga nej till de han sa.. Oemotståndliga jävel

Fortättning följer ..

                                                                       / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0