He is the kind of boy who will make them all girls go wild

Har inte kunnat blogga någonting igår:/ vart ute med några människor , lärt kna några nya oxå:)
Men iaf igår kväll så hände det något som gjorde min dag:D
Var ju ute med några kompisar och festade hos en kompis till typ 4 på kvällen , otroligt roligt
Iaf jag dansa först med mina tjej kompisar vi hade roligt och allt som vi brukar haha sen så hör man värsta smällen från utedörren så vi alla går dit och ser vad som händer oo då ser jag Mr G där utanför med sina kompisar fast han ser inte mej just då. Så jag går och sätter mej på min kompis säng och bara vilar en stund.
En halvtimma senare hade jag råkat somna men blev väckt av Mr G. Han lägger sej bredvid mej och bara tittar på mej. de enda som pågår i mina tankar är, hur ser JAG ut? helt nyvaken hehe
De va tyst en lång stund och då sa jag var det något du ville?
Han sa att de inte va något utan han bara hade saknat mej..
Och för er som inte vet så var det hära typ tredje ggn vi någonsin har snackat på typ 6 månader, lite konstigt jag vet men jag berättar allt om hur vi träffades och så snart.
Vi satt där i sängen i typ två timmar och bara snackade om allt möjligt!!
Sen så ringde hans tjej och ville träffa hnm och han kysste mej hejdå på pannan. /A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0