Mr G

Jag flyttade skola till ett ställe där jag inte knr en enda människa och Mr G gick i min klass så vi träffades rätt så ofta men vi snackade aldrig.. vi bara tittade mot varandra
Jag ville ju snacka med hnm men jag visste ju inte va jag skulle säga han e inte den typen som jag skulle kna gilla elr ens va kompis med för han umgås med människor som jag hatar så jag trodde han va en av de.
 En dag så hade han skrivit i fb t mej om ja skulle kna hjälpa hnm med en läxa vi hade så jaa vi träffades ute o jag hjälpte hnm.
Förvånad över att han ens skrev t mej.
Dagen efter i skolan så gick jag till hnm när han var bland alla sina kompisar och sa hoppas det gick bra!! jag minns hans blick mot mej när han bara tittade och sa ja, utan att ens le , han var helt kall!
Så jag sket i hnm..
Runt en vecka efter så skrev han igen att han ville träffas men jag ville inte det.
Han var ju bara kall förra ggn.
Han började fråga de flera ggr så till slut sa jag okej så vi gick bara ut och snackade och då märkte jag att han nte var som de andra.. Han var verkligen snäll
Men varenda gg i skolan så låtsades han som ingenting så jag blev förvirrad och slutade svara på hnm i fb och i sms.. Några veckor gick och en dag han var med sin tjej och gick förbi mej ute och han bara tittade mot mej inget mer..
Och dagen efter, alltså igår så hände det som jag skrev innan:)
Så nu vet ni mer iaf:)
Jag vet faktist inte vad jag ska göra!
Hjälp tack /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0